Pro komunikaci ústředny Concept s pultem centrální ochrany (PCO)je obvykle využíván integrovaný komunikátor na desce ústředny.Ten umožňuje připojení telefonní linky konektorem RJ12 (JP9)nebo čtyř pinovým konektorem T11.
Port 0 je určen pro dočasné připojení k PC (software Insight).Využívá rovněž telefonní komunikátor a vyžaduje speciálníkabel.
Při současném použití telefonní linky (komunikační úlohyContact ID, Answer Call, ...) a portu 0 (PC Direct, Insight, …)dochází ke konfliktu požadavků na komunikátor a výsledkem jenefunkčnost komunikačních úloh využívajících jak port 0 tak itelefonní linku.
Příznakem tohoto konfliktu jsou zprávy v přehledu událostí,kdy u úlohy Contact ID je uložena zpráva „CTxx – Spuštěno“,„CTxx – Zvednuto“, ale úloha dále nepokračuje (zvednutílinky, čekání na vytáčení,...).
Port 0 je určen pro dočasné připojení k PC (software Insight).Využívá rovněž telefonní komunikátor a vyžaduje speciálníkabel.
Při současném použití telefonní linky (komunikační úlohyContact ID, Answer Call, ...) a portu 0 (PC Direct, Insight, …)dochází ke konfliktu požadavků na komunikátor a výsledkem jenefunkčnost komunikačních úloh využívajících jak port 0 tak itelefonní linku.
Příznakem tohoto konfliktu jsou zprávy v přehledu událostí,kdy u úlohy Contact ID je uložena zpráva „CTxx – Spuštěno“,„CTxx – Zvednuto“, ale úloha dále nepokračuje (zvednutílinky, čekání na vytáčení,...).
Je tedy nutné ověřit nastavení komunikačních úloh a v případěkonfliktu portů ponechat aktivní pouze jednu z nich.
Galerie
obr.1