> Technická podpora

Technická podpora

Cílem placené technické podpory firmy Eurosat CS je poskytnutí maximálně profesionální pomoci při řešení technických problémů.

Pokud nemáte technickou podporu zaplacenou, můžete si ji zakoupit na e-shopu v sekci Technická podpora. Dny technické podpory dostáváte zdarma při nákupech nad 5000 Kč. Pro více informací kontaktujte svého obchodníka.

Každý všední den od 8:00 do 17:00 jsou naši technici připraveni zodpovědět Vaše dotazy.

Nejčastěji pokládané dotazy na naši technickou podporu jsou v sekci FAQ (Často kladené otázky).

Z důvodu zamezení čerpání technické podpory jinou firmou, bývalým zaměstnancem a podobně, je možné si nastavit tzv. kód technické podpory. Tento kód slouží jako heslo pro komunikaci s naším technikem.

Pokud si kód nastavíte, budou operátoři naší technické podpory tento kód vyžadovat. Kód je možné kdykoliv změnit. O změně nezapomeňte informovat Vaše techniky.

Kód technické podpory nastavíte po přihlášení do e-shopu: Můj účet / Společnost / Údaje o společnosti.

Placená technická podpora pro produkty

Poradenství s nastavením, zapojením a zprovozněním prvků zabezpečovacích technologií.

Placená technická podpora
548 216 981
Fax
548 216 663





Technická podpora pro e-shop

V případě problémů s používáním e-shopu nás prosím kontaktujte některým z níže uvedených způsobů.

Volejte zdarma (objednávky)
800 152 631
Technická podpora (e-shop)
533 338 111