Technická podpora
Cílem placené technické podpory firmy Eurosat CS je poskytnutí maximálně profesionální pomoci při řešení technických problémů.
Pokud nemáte technickou podporu zaplacenou, můžete si ji zakoupit na e-shopu v sekci Technická podpora. Dny technické podpory dostáváte zdarma při nákupech nad 2000 Kč. Pro více informací kontaktujte svého obchodníka.
Každý všední den od 8:00 do 17:00 jsou naši technici připraveni zodpovědět Vaše dotazy.
Nejčastěji pokládané dotazy na naši technickou podporu jsou v sekci FAQ (Často kladené otázky).
Z důvodu zamezení čerpání technické podpory jinou firmou, bývalým zaměstnancem a podobně, je možné si nastavit tzv. kód technické podpory. Tento kód slouží jako heslo pro komunikaci s naším technikem.
Pokud si kód nastavíte, budou operátoři naší technické podpory tento kód vyžadovat. Kód je možné kdykoliv změnit. O změně nezapomeňte informovat Vaše techniky.
Kód technické podpory nastavíte po přihlášení do e-shopu: Můj účet / Společnost / Údaje o společnosti.
Placená technická podpora pro produkty
Poradenství s nastavením, zapojením a zprovozněním prvků zabezpečovacích technologií.
Záložní telefonní čísla pro technickou podporu (v případě výpadku)
Technická podpora pro e-shop
V případě problémů s používáním e-shopu nás prosím kontaktujte některým z níže uvedených způsobů.