Hledat
Vkládat do košíku
> Telefonní čísla a jejich vytáčení
   Ústředna Concept umožňuje volání na 4 odlišná telefonní čísla. Počet pokusů o vytáčení, který může být být zadán, a proměnná vyčkávací doba dále zvyšují možnosti komunikace s PCO.

Telefonní čísla:
Instalátor definuje hlavní telefonní číslo – 1. telefonní číslo (Menu 7,3,2 -TN 001) a další tři telefonní čísla, která mohou být použita pro volání na PCO.

Pokusy o vytáčení:
Pro uskutečnění pokusu o vytáčení musí být zadáno 1. telefonní číslo (TN 001) a pokračuje se až do vyčerpání maximálního nastaveného počtu pokusů o volání. Výchozí počet (továrně nastaveno) je 8 pokusů. Volbou „6“ v (Menu 7.3.1) nastavení úlohy (CID, 4+2, Answer Call) můžeme vložit mezi jednotlivé pokusy o spojení časovou prodlevu 60 sec.

Příklad : Je zadáno 10 pokusů o vytáčení. Pořadí vytáčených čísel bude (podle počtu zadaných čísel) následující:
Počet čísel
          Pokusy
 2
 34
5
6
7
8
9
10
 Všechna 4 čísla
1. 2.
3.
4.
1.
2.
3.
4.
1.
2.
 Pouze 1., 2. a 3.
1. 2.
3.
1.
1.
2.
3.
1.
1.
2.
 Pouze 1. a 2.
 1.2.
1.
1.
1.
2.
1.
1.
1.
2.
 Pouze 1.
 1.1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
1.
Pozn.: Toto pořadí platí v případě, že je linka obsazená. Náváže-li ústředna spojení, avšak v průběhu komunikace dojde k problémům (např. nedostane potvrzení o přijetí dat z PCO) opakuje volání na stejné číslo.

Jestliže máme pouze dvě telefonní čísla (TN 001 a TN002) a chceme, aby volání bylo střídavě na obě tato čísla, zadáme je následovně:
1.číslo – TN 001
2.číslo – TN 002
3.číslo – TN 001
4.číslo – TN 002