Hledat
Vkládat do košíku
> Proč nepřijde obnova zóny po poplachu
    Problém: Ústředna Concept nepošle po obnovení klidu na zóně zprávu ve formátu Contact ID, i když je v typu zóny aktivní volba „Zasílání obnovení“.

    Řešení: Testováním programu ústředny byla zjištěno, že po vyvolání poplachu dojde k automatickému přemostění zóny a tedy nedojde k uklidnění zóny. K obnovení zóny dojde až po novém zastřežení prostoru, nebo manuálním zrušení přemostění zóny.
    Příčinou tohoto stavu bylo nastavení v sekci „32 pin“ v poli „Typ pinu“, kde byl nastaven typ „Nátlak“. Tento typ způsobil automatické přemostění zóny a nedošlo tedy k obnovení klidu na zóně.
    Problém byl vyřešen nastavením typu pinu „Nic“.

Poznámka: Nastavení v sekci „32 pin“ je určeno především pro komunikační úlohu „32 pin“, která využívá jinou logiku a způsob předávání a potvrzování zpráv.