Dotaz:
Mám problém s přihlášením do jakéhokoliv modulu v programu Insight Professional. Nefunguje operátor admin a ani installer. Předtím jsem prováděl nastavení omezení operátorů, mohlo nastavení omezení znemožnit přístup do programu?
Odpověď:
Pokud nastavíte omezení operátora pro danou pracovní stanici (Insight Operátoři, Pracovní stanice) - obr.1, můžete si úplně znemožnit přístup do programu!
Toto může mít za následek ztrátu dat v programu!
Postup řešení tohoto problému je následující:
Mám problém s přihlášením do jakéhokoliv modulu v programu Insight Professional. Nefunguje operátor admin a ani installer. Předtím jsem prováděl nastavení omezení operátorů, mohlo nastavení omezení znemožnit přístup do programu?
Odpověď:
Pokud nastavíte omezení operátora pro danou pracovní stanici (Insight Operátoři, Pracovní stanice) - obr.1, můžete si úplně znemožnit přístup do programu!
Toto může mít za následek ztrátu dat v programu!
Postup řešení tohoto problému je následující:
- Odinstalujte program Insight Professional, a smažte adresář Insight, kde byl program nainstalován, obr. 2.
- Odinstalujte Microsoft SQL server a smažte adresář, kde byl nainstalován, obr.3.
- Počítač restartujte a program Insight i s Microsoft SQL nainstalujte znovu.
Galerie
obr.1
obr.2
obr.3