Hledat
Vkládat do košíku
> Odebrání klienta Insight Professional
   Jednou z vlastností Insight Professional je možnost současnéhopřipojení více klientů, PC na kterých se mohou přihlásitoperátoři Insight. Jejich možný počet je dán samostatnoulicencí. Základní licence Insight Professional dovoluje jedinéhoklienta, PC ze kterého je Insight instalován.

   Jakmile je klient poprvé připojen k Insight serveru, jevygenerováno jedinečné identifikační číslo SID, pod kterým jeextra klient v Insight identifikován. Toto číslo nelze změnit.

   Není tedy ani možné po odhlášení klienta přihlásit z jinéhoPC dalšího klienta, není-li volný další, dosud nepřihlášený,klient. Příklad: Máme-li licenci na jednoho extra klienta, mohoubýt připojeni dva klienti (jeden z PC ze kterého byl Insightinstalován, druhý podle samostatné licence). Avšak ani poodhlášení extra klienta není možné přihlásit nového, licenceto nedovolí.

   Počty licencovaných a přihlášených klientů je možné ověřitv Manažeru licence.

   Oprávnění operátoři Insight ale mohou již přihlášenéhoklienta, za určitých podmínek, odebrat. Tyto podmínky jsou:

  • klient není aktuálně připojen (oprávněný operátor mámožnost ukončit jeho připojení);

  • lze odebrat pouze jednoho klienta za týden.

Poznámka:

   V případě nutného odebrání všech klientů najednou, jemožné vyžádat u Inner Range licenční klíč pro odstraněnívšech klientů (Remove all clients). Vložením tohoto jednorázovéhoklíče jsou smazáni všichni klienti a je možné je znovupřihlašovat.