Jakmile je klient poprvé připojen k Insight serveru, jevygenerováno jedinečné identifikační číslo SID, pod kterým jeextra klient v Insight identifikován. Toto číslo nelze změnit.
Není tedy ani možné po odhlášení klienta přihlásit z jinéhoPC dalšího klienta, není-li volný další, dosud nepřihlášený,klient. Příklad: Máme-li licenci na jednoho extra klienta, mohoubýt připojeni dva klienti (jeden z PC ze kterého byl Insightinstalován, druhý podle samostatné licence). Avšak ani poodhlášení extra klienta není možné přihlásit nového, licenceto nedovolí.
Počty licencovaných a přihlášených klientů je možné ověřitv Manažeru licence.
Oprávnění operátoři Insight ale mohou již přihlášenéhoklienta, za určitých podmínek, odebrat. Tyto podmínky jsou:
klient není aktuálně připojen (oprávněný operátor mámožnost ukončit jeho připojení);
lze odebrat pouze jednoho klienta za týden.
Poznámka:
V případě nutného odebrání všech klientů najednou, jemožné vyžádat u Inner Range licenční klíč pro odstraněnívšech klientů (Remove all clients). Vložením tohoto jednorázovéhoklíče jsou smazáni všichni klienti a je možné je znovupřihlašovat.