Dotaz:
Lze v programu NEware vyfiltrovat historii průchodů jednoho uživatele?
Odpověď:
Ano, program NEware má možnost nastavení různých uživatelských filtrů, kde je možné zvolit konkrétního uživatele, pro kterého pak bude zobrazena historie přístupu, přihlášení na klávesnici a zastřežení nebo odstřežení.
Ukázka nastavení zákaznického filtru:
Lze v programu NEware vyfiltrovat historii průchodů jednoho uživatele?
Odpověď:
Ano, program NEware má možnost nastavení různých uživatelských filtrů, kde je možné zvolit konkrétního uživatele, pro kterého pak bude zobrazena historie přístupu, přihlášení na klávesnici a zastřežení nebo odstřežení.
Ukázka nastavení zákaznického filtru:
- Přehled událostí je vidět ve spodním okně programu NEware, obr. 1.
- Nastavení filtru provedeme kliknutím na tlačítko zákaznický filtr, otevře se okno s nastavením možností filtru, obr. 2.
- Vybereme Typ události - Uživatel a ve vedlejším boxu vybereme konkrétního uživatele, v našem případě Martin, obr. 3.
- Po potvrzení volby budou události vyfiltrovány pouze na události, které se týkají uživatele Martin, obr. 4.
- U zákaznického filtru je možné nastavit i časové omezení a tím můžeme získat pohyb uživatele např. pro jeden den, obr. 5 a obr. 6.
- Vyfiltrované události lze kliknutím na tlačítko s tiskárnou vytisknout nebo uložit do souboru (např. PDF, XLS, RTF, TXT), obr. 7 a obr. 8.
Galerie
obr.1
obr.2
obr.3
obr.4
obr.5
obr.6
obr.7
obr.8