Dotaz:
Je u systému Concept možné nastavit komunikaci na 2 PCO?
Odpověď:
Ano toto možné je, systém Concept sice umožňuje nastavení několika telefonních čísel v rámci jedné komunikační úlohy, ale na tyto čísla volá pouze v případě, že se nedovolá na předchozí číslo. Pokud chceme, aby zprávy chodily na dvě různá PCO musíme tedy jednoduše nastavit dvě komunikační úlohy.
Příklad nastavení komunikačních úloh:
Je u systému Concept možné nastavit komunikaci na 2 PCO?
Odpověď:
Ano toto možné je, systém Concept sice umožňuje nastavení několika telefonních čísel v rámci jedné komunikační úlohy, ale na tyto čísla volá pouze v případě, že se nedovolá na předchozí číslo. Pokud chceme, aby zprávy chodily na dvě různá PCO musíme tedy jednoduše nastavit dvě komunikační úlohy.
Příklad nastavení komunikačních úloh:
- Nejprve nadefinujeme v menu 7.3.2 telefonní čísla, obr. 1.
- V menu 7.3.1 nastavíme první komunikační úlohu, v našem případě ContactID, obr. 2.
- Obdobně nastavíme druhou komunikační úlohu, také ContactID, ale s jiným objektovým a telefonním číslem, obr. 3.
Galerie
obr.1
obr.2
obr.3