Hledat
Vkládat do košíku
> Komunikace systému Concept na 2 PCO
Dotaz:
Je u systému Concept možné nastavit komunikaci na 2 PCO?

Odpověď:
Ano toto možné je, systém Concept sice umožňuje nastavení několika telefonních čísel v rámci jedné komunikační úlohy, ale na tyto čísla volá pouze v případě, že se nedovolá na předchozí číslo. Pokud chceme, aby zprávy chodily na dvě různá PCO musíme tedy jednoduše nastavit dvě komunikační úlohy.

Příklad nastavení komunikačních úloh:
  1. Nejprve nadefinujeme v menu 7.3.2 telefonní čísla, obr. 1.
  2. V menu 7.3.1 nastavíme první komunikační úlohu, v našem případě ContactID, obr. 2.
  3. Obdobně nastavíme druhou komunikační úlohu, také ContactID, ale s jiným objektovým a telefonním číslem, obr. 3.
Po nastavení stačí obě komunikační úlohy aktivovat. Jakmile dojde k události, která má být přenesena na PCO, dojde k aktivaci obou komunikačních úloh. Druhá komunikační úloha však bude pozdržena, dokud neskončí první komunikační úloha. Můžeme pro různé komunikační úlohy použít různá nastavení například: odlišná objektová čísla, různé filtry prostorů a pod.