Problém zákazníka: Při zasílání zpráv ve formátu Contact ID na PCO jsou některé zprávy pultem zamítnuty i přes jejich opakované zasílání. V čem může být problém?
Odpověď: Možnou příčinou je chybné vyhodnocení kontrolního součtu zprávy pultem, kdy v případě že Concept zašle číslici kontrolního součtu 0, pult ji odmítne jako chybu. Některé pulty vyžadují místo znaku 0 znak A (hexadecimálně A = dekadicky 10). V takovém případě pult zprávu ústředně nepotvrdí a ústředna znovu odesílá zprávu až do vyčerpání nastaveného počtu pokusů, načež ohlásí chybu komunikace.
U ústředen firmware 6.20 je řešením nastavení volby U – hexakompatibility ve volbách komunikační úlohy CID. Tato volba je dostupná ve druhé úrovni speciálních voleb úlohy (2x HELP + 9) ve skupině voleb [ R C T 2 4 L I U]. Aktivací volby U dosáhneme odesílání znaku A namísto 0 v kontrolním součtu úlohy.
Poznámka: Tato volba je dostupná pouze z klávesnice, v Insight není zatím zahrnuta.
Odpověď: Možnou příčinou je chybné vyhodnocení kontrolního součtu zprávy pultem, kdy v případě že Concept zašle číslici kontrolního součtu 0, pult ji odmítne jako chybu. Některé pulty vyžadují místo znaku 0 znak A (hexadecimálně A = dekadicky 10). V takovém případě pult zprávu ústředně nepotvrdí a ústředna znovu odesílá zprávu až do vyčerpání nastaveného počtu pokusů, načež ohlásí chybu komunikace.
U ústředen firmware 6.20 je řešením nastavení volby U – hexakompatibility ve volbách komunikační úlohy CID. Tato volba je dostupná ve druhé úrovni speciálních voleb úlohy (2x HELP + 9) ve skupině voleb [ R C T 2 4 L I U]. Aktivací volby U dosáhneme odesílání znaku A namísto 0 v kontrolním součtu úlohy.
Poznámka: Tato volba je dostupná pouze z klávesnice, v Insight není zatím zahrnuta.