Hledat
Vkládat do košíku
> Blokování klienta Insight Installer
     Problém zákazníka: Po nezdařené obnově naprogramování ústředny ze zálohy se nelze přihlásit do žádného modulu Insight Installer. Vždy se objeví zpráva o možném blokování připojení. Nepomohlo ani přeinstalování Insight. Operační systém je Windows XP 32 bit.

    Řešení:
     Byla-li z nějakého důvodu nestandardně přerušena komunikace mezi Insight klientem a serverem, může opravdu dojít k takovéto situaci, obzvláště při obnovování ze zálohy, kdy jsou všechny připojení ostatních klientů blokovány z důvodu bezpečnosti.
    Insight Installer neobsahuje, na rozdíl od verze Professional, v nástrojích serveru možnost řízení připojení klientů „Připojení klienta“, což neumožňuje jejich snadnou kontrolu a správu.
Pokud dojde k výše popisované situaci a při přihlášení je zobrazeno upozornění (Obr.1), je možné ověřit stav blokování připojení klientů přímo v systémových registrech. Tato operace však vyžaduje dostatečné znalosti a opatrnost při práci s registry.

    Postup:
    1. Pro vyhledání odpovídajícího klíče registru spustíme systémovou utilitu „regedit.exe“ (Obr.2). Ta nám umožní vyhledat a změnit potřebný klíč registru. Využít lze i jiné utility, sloužící k úpravě systémových registrů.

    2. V registrech vyhledáme klíč: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Inner Range\Insight Installer\ Settings a změníme hodnotu klíče „BlockNewCon“ na 0. (Obr.3)

    3. Provedené změny uložíme.

Následující přihlášení do Insight Installer by mělo proběhnout bez problémů.