Hledat
Vkládat do košíku
> Automatické obnovení připojení Insight Professional k ústředně Concept
   Problém zákazníka: Jak automaticky obnovit připojení ústředny k Insight serveru po výpadku komunikace. Insight sice oznámí ztrátu komunikace, nepokusí se však o její obnovení.

   Problém jsme otestovali v rámci možností (připojení TCP/IP v místní síti, připojení přes sériový port) s ústřednou s firmware 7.63 CZ a Insight Professional 5.0.1. Problém se podařilo vyřešit.

   1. Nastavení komunikační úlohy Insight v ústředně (Obr.1).
   Musí být aktivní volby „Odpověď Insight“, „Volání Insight“ a „Použít toto připojení“. Jedná se o standardní volby potřebné pro připojení ústředny k Insight serveru.
   Obdobně je to pro jiný způsob připojení, např. sériové.

   2. V Editaci Insight v přehledovém okně klikněte pravým tlačítkem myši na vybranou ústřednu a z nabídky vyberte „Vlastnosti“. V zobrazeném dialogovém okně vyberte sekci „Protokol“. Na záložce „Připojení“ aktivujte volbu „Trvalé připojení (Insight se bude vždy snažit připojit)“ (Obr.2).
   Přesvědčte se, že máte povoleny i požadované komunikační porty (sekce „Porty“).
   Volby potvrďte tlačítkem „OK“.

   3. U ikony ústředny se objeví symbol kotvy (Obr.3), indikující že ústředna čeká na inicializaci komunikace od Insight serveru. Dojde-li přitom k přerušení komunikace, vyčkejte asi 10 sekund, kdy by mělo dojít k její obnově.
   Nebo přes nabídku „Připojení“ aktivujte znovu komunikaci. Zobrazí se upozornění na nastavení komunikace, které potvrďte tlačítkem „Ano“ (Obr4.).