Problém zákazníka: Jak automaticky obnovit připojení ústředny k Insight serveru po výpadku komunikace. Insight sice oznámí ztrátu komunikace, nepokusí se však o její obnovení.
Problém jsme otestovali v rámci možností (připojení TCP/IP v místní síti, připojení přes sériový port) s ústřednou s firmware 7.63 CZ a Insight Professional 5.0.1. Problém se podařilo vyřešit.
1. Nastavení komunikační úlohy Insight v ústředně (Obr.1).
Musí být aktivní volby „Odpověď Insight“, „Volání Insight“ a „Použít toto připojení“. Jedná se o standardní volby potřebné pro připojení ústředny k Insight serveru.
Obdobně je to pro jiný způsob připojení, např. sériové.
2. V Editaci Insight v přehledovém okně klikněte pravým tlačítkem myši na vybranou ústřednu a z nabídky vyberte „Vlastnosti“. V zobrazeném dialogovém okně vyberte sekci „Protokol“. Na záložce „Připojení“ aktivujte volbu „Trvalé připojení (Insight se bude vždy snažit připojit)“ (Obr.2).
Přesvědčte se, že máte povoleny i požadované komunikační porty (sekce „Porty“).
Volby potvrďte tlačítkem „OK“.
3. U ikony ústředny se objeví symbol kotvy (Obr.3), indikující že ústředna čeká na inicializaci komunikace od Insight serveru. Dojde-li přitom k přerušení komunikace, vyčkejte asi 10 sekund, kdy by mělo dojít k její obnově.
Nebo přes nabídku „Připojení“ aktivujte znovu komunikaci. Zobrazí se upozornění na nastavení komunikace, které potvrďte tlačítkem „Ano“ (Obr4.).
Problém jsme otestovali v rámci možností (připojení TCP/IP v místní síti, připojení přes sériový port) s ústřednou s firmware 7.63 CZ a Insight Professional 5.0.1. Problém se podařilo vyřešit.
1. Nastavení komunikační úlohy Insight v ústředně (Obr.1).
Musí být aktivní volby „Odpověď Insight“, „Volání Insight“ a „Použít toto připojení“. Jedná se o standardní volby potřebné pro připojení ústředny k Insight serveru.
Obdobně je to pro jiný způsob připojení, např. sériové.
2. V Editaci Insight v přehledovém okně klikněte pravým tlačítkem myši na vybranou ústřednu a z nabídky vyberte „Vlastnosti“. V zobrazeném dialogovém okně vyberte sekci „Protokol“. Na záložce „Připojení“ aktivujte volbu „Trvalé připojení (Insight se bude vždy snažit připojit)“ (Obr.2).
Přesvědčte se, že máte povoleny i požadované komunikační porty (sekce „Porty“).
Volby potvrďte tlačítkem „OK“.
3. U ikony ústředny se objeví symbol kotvy (Obr.3), indikující že ústředna čeká na inicializaci komunikace od Insight serveru. Dojde-li přitom k přerušení komunikace, vyčkejte asi 10 sekund, kdy by mělo dojít k její obnově.
Nebo přes nabídku „Připojení“ aktivujte znovu komunikaci. Zobrazí se upozornění na nastavení komunikace, které potvrďte tlačítkem „Ano“ (Obr4.).
Galerie
obr.1
obr.2
obr.3
obr.4