V této sekci najdete nejčastěji kladené dotazy řešené naší technickou podporou. Jednotlivé dotazy jsou řazeny do sekcí dle typu produktu.
Pokud v této sekci nenaleznete odpověď na svou otázku, zkuste využít naší technické podpory. Naši technici jsou vám k dispozici na telefonu každý pracovní den od 8 do 17 hodin. V jiných časech můžete využít e-mailového kontaktu.
Tip: V často kladených otázkách můžete vyhledávat pomocí stejného pole, které využíváte pro vyhledávání produktů. Před vyhledáváním je třeba jako kategorii k prohlédání zvolit "FAQ" (pokud se při vyhledávání nacházíte v sekci FAQ nemusíte nic řešit, kategorie je již předvyplněná).
Kategorie FAQ
Docházkový systém
Esprit, Spectra, Digiplex 848, Digiplex EVO, Magellan
Programování a nastavování systému, ústředny, moduly, software
Kamery, objektivy, monitory, přepínače, kvadrátory, multiplexery, přídavné videoprvky, dvr, analogová záznamová zařízení, přenos videosignálu, domací videotelefony
Akumulátory, GSM a LAN brány a moduly, detektory kouře a plynu, magnetické kontakty, sirény, transformátory, převodníky, kabely, perimetrický zabezpečovací systém aj.
Omega Lite, Netstar, Star Point, Helios, Helios IP, Easy Gate
Přehled evropských norem pro zabezpečovací, kamerové a signalizační systémy aj.
Elektronická kniha jízd