Hledat
Vkládat do košíku
> Prodloužení doby zvonění při volání na telefon u ústředen MG/SP/E
Dotaz:
Mám ústřednu E55 s GSM komunikátorem PCS100 a nastaveno volání na telefonní číslo. V případě poplachu mi komunikátor zavolá, ale zvoní pouze cca 10 s. Je možné tento čas zvonění nějakým způsobem prodloužit?

Odpověď:
Ano, délku volání lze prodloužit. Nastavení je shodné pro ústředny Magellan MG, Spectra SP a Esprit E. V sekci [836] se zadává prodleva před hlasovou zprávou, tato prodleva souvisí i s délkou volání. Továrně je nastavena hodnota 5 s, obr. 1. Pokud tuto hodnotu zvýšíte například na 40 s, prodlouží se tímto i doba zvonění na daný telefon na cca 45 s, obr. 2. Pomocí této hodnoty, tedy lze měnit délku vyzvánění na danné telefonní číslo.
Pozor: ústředna volá jen po dobu poplachu, v případě zrušení poplachu zadáním platného kódu, tato komunikace okamžitě skončí!