Hledat
Vkládat do košíku
> Přiřazení ovladače REM3 k ústředně EVO a jeho nastavení
Od nové verze ústředny EVO 2.10 a nové verze přijímače RTX3 1.5 je možné přiřadit k uživateli bezdrátový ovladač REM3. Tímto došlo k výraznému zvýšení množství ovládaných funkcí systému zároveň s přehlednou kontrolou stavů dvou podsystémů. V tomto článku bude uveden postupu pro přiřazení a nastavení funkcí z programu WinLoad. Pro nastavení ovladače, je potřeba mít program verze 4.8 a vyšší. Nastavení ovladače pomocí programování z klávesnice je uvedeno v návodu, který naleznete společně s programem WinLoad a novými firmware v souborech ke stažení na konci tohoto článku.

Přiřazení ovladače a nastavení funkcí tlačítek v programu WinLoad:
  1. Přihlášení ovladače provedete zadáním seriového čísla ovladače u daného uživatele. Pokud na ovladači není sériové číslo uvedeno, je potřeba jej přihlásit přes programování uživatelských kódů: Zadejte [Master Kod] + [0] + [ACC] a zadejte pořadové číslo uživatele, kterému chcete ovladač přiřadit. Po té se posuňte šipkou nahoru na pozici Klíčenka, stiskněte 2 x tlačítko [ i ] na ovladači. V závorce se zobrazí jeho sériové číslo, potvrďte enterem. Po uložení je potřeba načíst data do WinLoadu.
  2. Po aktualizaci dat ve WinLoadu, je již u uživatele zobrazeno sériové číslo ovladače (uživatel 002), obr. 1.
  3. Funkce jednotlivých tlačítek se definují v šabloně bezdrátového ovladače, tuto šablonu pak lze přiřadit jednotlivým uživatelům, obr. 2.
  4. Nově je zobrazen ovladač podle vybraného typu a máte možnost volby konkrétní funkce pro konkrétní tlačítko.
  5. U ovladače REM3 je možné přiřadit dva podsystémy, které budou ovládány pomocí dvou řad tlačítek. Přiřazení podsystémů je na obr. 3.
  6. U tohoto ovladače je standardně vyžadován PIN uživatele pro provedení zvolené akce. Standardní postup: Stisknete tlačítko [ i ], vyberete akci [ARM] a zadáte platný PIN (pozor, nemusí být s hodný s PINem, který má přiřazený uživatel). To stejné platí pro akce PGM. Je však možné požadavek PINu vypnout jak pro zastřežení/odstřežení tak pro ovládání PGM akcí, obr. 4.
  7. Dále je možné nastavit libovolné funkce pro funkční tlačítka, obr. 5.
  8. Pak stačí nastavenou šablonu přiřadit uživateli.