Dotaz:
Jak se bude chovat ústředna EVO s modulem VDMP3 pokud chci použít komunikaci na PCO ve formátu CID? Mám přivedenu pouze pevnou linku do svorek RING, TIP na desce ústředny.
Odpověď:
Při současné komunikaci na PCO a volání na telefon, má vždy přednost komunikace na PCO. Nastane-li v systému poplach, ústředna nejprve provede komunikaci na PCO a následně volá na telefonní čísla přes modul VDMP3. V případě, že na modul VDMP3 zavoláte a provedete zastřežení podsystému, dojde k přerušení hlasového volání a ústředna přenese tuto událost okamžitě na PCO. Nastane-li v systému poplach během hlasové komunikace s modulem VDMP3, dojde k přerušení komunikace, následuje přenos na PCO a po té modul zavolá uživateli a přehraje poplachovou zprávu.
Příklad nastavení:
Jak se bude chovat ústředna EVO s modulem VDMP3 pokud chci použít komunikaci na PCO ve formátu CID? Mám přivedenu pouze pevnou linku do svorek RING, TIP na desce ústředny.
Odpověď:
Při současné komunikaci na PCO a volání na telefon, má vždy přednost komunikace na PCO. Nastane-li v systému poplach, ústředna nejprve provede komunikaci na PCO a následně volá na telefonní čísla přes modul VDMP3. V případě, že na modul VDMP3 zavoláte a provedete zastřežení podsystému, dojde k přerušení hlasového volání a ústředna přenese tuto událost okamžitě na PCO. Nastane-li v systému poplach během hlasové komunikace s modulem VDMP3, dojde k přerušení komunikace, následuje přenos na PCO a po té modul zavolá uživateli a přehraje poplachovou zprávu.
Příklad nastavení:
- Nastavení komunikátoru je standardní, obr. 1, 2 a nesmíme zapomenou nastavit přenosové kódy na hodnotu FF.
- V nastavení modulu VDMP3 zkontrolujeme povolení přenosu poplachu, obr. 3 a nastavíme telefonní čísla, obr.4.
Galerie
obr.1
obr.2
obr.3
obr.4