Co je nutné nastavit na ústředně Spectra SP (SP5500, SP6000, SP7000) a Magellan (MG5000,5050) pro volání na PCO (Pult Centrální Ochrany).
1. Je nutné povolit komunikaci na ústředně sekce [800] volba [8] musí být vypnuta, obrázek 1
2. Zadáte telefonní číslo na PCO sekce [815], [816] případně [817], obrázek 2
3. Vyberete přenosový formát sekce [810], obrázek 3
4. Zadáte identifikační číslo na PCO pro podsystém 1 a 2 sekce [811], [812].
5. Dále je nutné vyplnit hexadecimální hodnotu u přenosových kódů tedy u těch událostí, které když nastanou tak se mají přenášet na PCO. U přenosového formátu CID, SIA se nechá hodnota FF u událostí pro přenos (obrázek 4), pokud danou událost nechci přenášet doplním hodnotu 00. U přenosových formátů 4+2 (Ademco Slow, Silent Knight Fast, Sescoa, Ademco Express) zadáváte hexa hodnoty, které Vám sdělí PCO.
P.S.
Pokud budete mít na ústředně zapojen modul VDMP3 (popis Nastavení modulu VDMP3 s ústřednami SP a MG ) pro volání hlasové zprávy na mobil a nastavenu komunikaci na PCO (Pult Centrální Ochrany), tak ústředna po vyzvednutí telefonní linky volá nejdřív na PCO a pak na telefon pro hlasovou zprávu.
1. Je nutné povolit komunikaci na ústředně sekce [800] volba [8] musí být vypnuta, obrázek 1
2. Zadáte telefonní číslo na PCO sekce [815], [816] případně [817], obrázek 2
3. Vyberete přenosový formát sekce [810], obrázek 3
4. Zadáte identifikační číslo na PCO pro podsystém 1 a 2 sekce [811], [812].
5. Dále je nutné vyplnit hexadecimální hodnotu u přenosových kódů tedy u těch událostí, které když nastanou tak se mají přenášet na PCO. U přenosového formátu CID, SIA se nechá hodnota FF u událostí pro přenos (obrázek 4), pokud danou událost nechci přenášet doplním hodnotu 00. U přenosových formátů 4+2 (Ademco Slow, Silent Knight Fast, Sescoa, Ademco Express) zadáváte hexa hodnoty, které Vám sdělí PCO.
P.S.
Pokud budete mít na ústředně zapojen modul VDMP3 (popis Nastavení modulu VDMP3 s ústřednami SP a MG ) pro volání hlasové zprávy na mobil a nastavenu komunikaci na PCO (Pult Centrální Ochrany), tak ústředna po vyzvednutí telefonní linky volá nejdřív na PCO a pak na telefon pro hlasovou zprávu.
Galerie
obr.1
obr.2
obr.3
obr.4
obr.5