Hledat
Vkládat do košíku
> Výběr modemu v programu Insight Lite pro vzdálené připojení
Pro vzdálené připojení k ústředně Concept pomocí interního modemu (modem na desce ústředny) je nutné v programu Insight vybrat modem, který program použije pro volání na ústřednu. Pokud máme vybraný špatný modem, nebo není daný modem označen jako použitý, program na dané tel. číslo ústředny vůbec nezavolá. Program zobrazí následující hlášku, obr. 1.
V tomto případě je potřeba zkontrolovat nastavení modemu v Server Tool – Nástroji databáze. Klikněte pravým tlačítkem na ikonu nástroje databáze (umístěná u hodin), a zvolte nastavení - modemy, obr. 2. Zde můžete jednoduše zvolit modem který chcete pro spojení použít, obr. 3. Pokud některý modem, co byl použit, chcete od systému odpojit, je nutné jej zde nastavit jako nepoužitý ještě před jeho odpojením. Pozor, pokud toto neuděláte, může se stát, že nepůjdou nastavit jiné modemy!
Po každé změně nastavení modemu je nutné Nástroj databáze restartovat!