Hledat
Vkládat do košíku
> Problémy při spojení ústředny Concept s programem Insight z důvodu špatného SN nebo ID ústředny
Problém:
Nemohu navázat v Editaci Insight spojení s ústřednou Concept a v Insight se mi zobrazí některá z následujících hlášek: 
  1. Špatné sériové číslo připojované ústředny (obr. 1) - zobrazí se při nastaveném jiném SN ústředny v Insight
  2. Ústředna x neodpovídá (obr. 2) - zobrazí se při nastaveném jiném ID ústředny v Insight
Odstranění problému:
Pro odstranění těchto problémů musím provést změnu nastavení v Insight a případně změnu v nastavení komunikační úlohy v ústředně.
       
    add 1. Špatné sériové číslo připojované ústředny
  • zkontrolujte sériové číslo ústředny, po stisku kláves MENU a 2 zjistíte SN ústředny
  • stejné SN musíte zadat v Editaci Insight, klikněte pravým tlačítkem myši na ústřednu, zvolte Vlastnosti, pak klikněte na Profil. Zde nastavte zjištěné sériové číslo ústředny (obr. 3)
    add 2. Ústředna x neodpovídá, špatné ID ústředny
  • zkontrolujte nastavení ID v ústředně, po zadání PINu technika v MENU 7-3-1 zvolte komunikační úlohu Insight, klávesou 9 ji deaktivujte a pomocí kláves HELP a 9 se dostanete do nastavení komunikační úlohy, první položka je ID ústředny. Tovární hodnota je nastavena na 00000000. ID ústředny nastavte tak, že poslední číslice nesmí  být nula, např . 00000001. Pomocí kláves HELP a 0 se dostanete zpět na komunikační úlohu a stiskem klávesy 9 ji znovu aktivujete.
  • stejné ID musí být nastaveno i v Insight, klikněte pravým tlačítkem myši na ústřednu, zvolte Vlastnosti, pakklikněte na Protokol. Zde nastavte ID ústředny (obr. 4)
Pozor, hláška "ústředna x neodpovídá" se může zobrazit i při špatně nastavené komunikační úloze Insight v ústředně nebo při problému s daným typem spojení (odpojený nebo přerušený síťový  či sériový kabel)!
V tomto případě je doporučeno v MENU 7-3-1 zkontrolovat nastavení komunikační úlohy Insight, zda-li je povolená zvolená komunikační cesta (TCP/IP, sériová linka) a popřípadě správně nastavená (např. IP adresy ústředny a PC s Insight, povolený používaný UART port a zda je úloha aktivní). Je-li nastavení v pořádku, prověřte kabeláž.