Hledat
Vkládat do košíku
> Jaktože se mi nezobrazují v prohlížení Insight události ústředny CONCEPT?
Dotaz:
V prohlížení Insight vidím jen události z programu Insight, nikoli z ústředny?

Odpověď:
Problém bude s největší pravděpodobností v nastavení času. Pokud máte novou ústřednu, je dobré ihned po prvním spojení provést nastavení času. Také je dobré nastavit čas po resetu ústředny nebo změny konfigurace paměti. Pokud je k ústředně připojen SW Insight trvale, je možné ve verzi Insight Professional naplánovat pravidelnou synchronizaci času.
Pokud není nastaven čas v ústředně, zobrazují se při výběru filtru poslední události, pouze události programu Insight (změny různých nastavení a pod.), události ústředny mají starší datum a proto nejsou zobrazovány. Pokud se nastaví filtr událostí na aktuální nebo všechny události, budou zobrazovány i události ústředny se špatným časem a datem.

Postup nastavení času:
Z Insight
  1. V modulu Insight Editace klikněte pravým tlačítkem myši ikonu ústředny a ze zobrazeného menu vyberte položku Vlastnosti.
  2. Ve vlastnostech klikněte na ikonu Údržba.
  3. Klikněte na tlačítko Datum a čas a zvolte Nastav čas PC.
Z klávesnice
  1. Nastavení provedeme zadáním aktuálního času v menu 5.1.
  2. Zkontrolovat čas z klávesnice lze snadno stisknutím klávesy menu a po té 3. Pozor, bez zadání PINu!