Hledat
Vkládat do košíku
> Co dělat, když názvy položek v Insight neodpovídají názvům v ústředně?
Situace kdy názvy v Editaci Insight neodpovídají názvům v ústředně (obr. 1), nastane tehdy, je-li ústředna programována z více počítačů nebo při obnově staršího programu.  Jakmile jsou názvy v ústředně uloženy z daného programu, nejdou již do programu z ústředny zpětně přenést (nepomůže ani volba označit pro ulpoad z ústředny). Tento problém se dá nejlépe odstranit novým načtením ústředny. Postup je následující:
  • pokud jsme provedly programové změny, tak je nutné je přenést do ústředny, nejlépe označením pro download (do ústředny), obr. 2
  • provést pomocí Insight Archiv zálohu stávajícího programu
  • v modulu Editace Insight smazat ústřednu
  • v modulu Přihlášení ústředny provést její nové načtení, pro toto načtení je potřeba znát ID ústředny (nastavuje se v komunikační úloze Insight) a sériové číslo ústředny (zobrazí se po stisku klávesy menu a 2)
  • po takto provedeném načtení ústředny se přenesou všechny názvy z ústředny do Editace Insight, viz obr. 3